tirsdag den 21. september 2010

Stilhed før stormen


Det er ikke meget jeg har fået skrevet på bloggen det seneste stykke tid. Jeg har haft utrolig travlt. Sidste uge gik turen til Mols med min fantastiske klasse. Den tur stod på undersøgelse af skovområder, i mit tilfælde bøgeskoven med CK SR og K. Om aftenen gik der druk i den, det deltog jeg dog ikke så meget i, humøret var ikke helt til det.
Tordag stod det på team building relaterede opgaver, som bla. huskelege, bueskydning mm. Jeg håber snart at kunne vise nogle flere og lidt mere spændende billeder derfra.
Denne uge står den på AT i skolen, hvilket også tager en del tid. Fredag bliver optur, der er idrætsdag på skolen, og jeg skal klædes ud. Wuhuu!!

Jeg venter spændt på, at min søde kæreste S sender mig billeder fra vores kæreste aften i lørdag. Vi var bl.a. på Carlsberg og til MC's fight night.
- og selvfølgelig skal jeg snart have færdig gjort mit indlæg om efterårets mode. Shame on me!

God tirsdag aften!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...