onsdag den 22. september 2010

Kærestedag

Lørdag aften stod den på kærestedag for S og jeg. Jeg havde i lang tid fortalt ham, at jeg ville lave en overraskelsesdag for ham. Vi skulle på Carlsberg bryggeri som det første, og om aftenen skulle den enten stå på cirkus Dannebrog eller MC's fight night. Det endte med MC's fight night, da jeg ville lave en lidt utraditionel kærestedag.

De 4 øverste billeder er fra Carlsberg bryggeriet. Lækkert med en sodavand, men føj for nogle nødder vi fik købt :(
-Jeg vil klart anbefale at tage derind og kigge, det er sjovt, det er spændende at se SÅ mange forskellige ølflasker og så er det en anderledes ting at lave med sin kæreste.

MC's fight night, den havde han ikke lige set komme. Jeg er vild med det, det er underholdende og så er det så langt fra den verden jeg normalt begiver mig rundt i. Det fascinerer mig at de har fantasi til, at freestyle på den måde. Denne omgang var der en pige med, og hun gik faktisk videre fra sin første runde. Respekt!
( det skal altså også lige nævnes at jeg smækkede en 3 retters menu sammen, som var næsten vellykket, he he.. )
S og jeg har nu aftalt at han nu skal lægge hovedet i blød, og diske op med endnu en kæreste dag. Det vil jeg se frem til.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...