søndag den 9. januar 2011

C. Hanson&Loppemarked


I dag har den stået på loppemarked i flere timer i Forum sammen med frk hanson. Der var overdrevet mange mennesker, men der var også masser af lækre ting. Jeg selv endte op med intet mindre end 3 tasker, 1 par øreringe, en dåse og en skål. Skålen er lavet af en gammel grammofonplade (;
Ovenfor på billederne kan i se min veninde. Vi har engang gået i klasse sammen, og er nu begyndt at ses igen. Det er så hyggeligt! Hanson købte den fine jakke hun har på på billederne, den er så fin til hende, og så er det en livstids investering. Fantastisk! Udover det har hun en virkelig fin taske (som man desværre ikke kan se) som hun engang har købt på et loppemarked. Den inspirerede mig faktisk til at gå på jagt på loppemarkeder. Vi skal snart på jagt igen! (;

3 kommentarer:

frk. Hanson sagde ...

Tak for en skøn dag Clara. Jeg nyder at være sammen med dig igen, og ja tak man må sige at loppemarkedet var en succes. Jeg er klar igen til loppemarkedet i næste weekend hvis du er ! og orv en flot jakke, :) husk at ligge billeder ind af vores skåle, dem fortjener folk at få del i!.

fra den inspirations givende men også meget tagende frk. Hanson.

Frk Seistrup sagde ...

Jeg er så meget på igen i næste weekend. Ja, skålene kommer ind senere i dag, og det samme gør taskerne muligvis. :P he he ..

frk. Hanson sagde ...

Tilhørende en pinlig og hed situation :) glæder mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...