søndag den 9. januar 2011

Dagens loppefund


Scoret for intet mindre end 30 kr. den er super lækker.


25 kr, Posetasker er det nye IN!


Denne her måtte jeg slippe 100 kr for, hun ville rigtig have 150, men fik den alligevel ned på 100. Den er så meget finere irl. Den er til byture og når jeg bare lige skal have nogle småting med.


Dåsen her måtte jeg bare eje, Hanson er dåse freak, og fik mig lige lidt med på bølgen. Men 15 kr er lige til at overskue (;


35 kr. Der er ikke meget loppemarked over dem, men jeg synes at de var virkelig fine (; 



Den er sjovere end den er køn, og der hører en endnu sjovere historie til. Som sagt var Hanson og jeg i Forum i dag. Vi kom hen til den bod der solgte de her underlige skåle-agtige dimser, og vi ville rode i kasse fyldt med dem. Det resulterede i meget røde kinder og en glo hed atmosfære, da vi sammen vælter en hylde ned med flere skåle og der lyder et ordentligt knald. Noget smadrede, eller det troede vi. heldigvis røg skålene bare ned på et porcelæns-fad som allerede var smadret. Jeg tror aldrig vi fik en nogenlunde normal temperatur igen derinde.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...