mandag den 10. januar 2011

DAGENS OG INLÆG NR 99


// Nederdel; Monki // Trøje; HogM // Taske; vintage/genbrug//

.. Dette er mit indlæg nr 99 og har jo lovet at nr 100 skal være lidt anderledes. Jeg er ikke 100 % sikker på hvordan det skal være, så i har nu mulighed for at give jeres forslag. Mine forslag lyder på; Visning af min lejlighed (som jeg er blevet spurgt om), Konkurrence (det vil blive noget med at man skal skrive det indlæg man synes har været bedst, for at deltage, og så trækker jeg lod) eller bare en almindelig videoblog :).. Lad mig høre fra jer denne gang? Smiler (;
Vil gerne lige benytte lejligheden med at fortælle, at min tidligere nævnte veninde frk Hanson har oprettet sig en blog. Den vil blive lidt om hendes liv, fotografier og hende gode ideer. Hanson er meget kreativ, så det vil helt sikkert blive inspirerende læsning. Bloggen kan følges HER

7 kommentarer:

Simone sagde ...

For det første.. Så er du stang lækker i det outfit.. Og for det andet skal indlæg nummer 100 være en videoblog ;-) love you. kys

Frk Seistrup sagde ...

Tak. he he (;
Vidoeblog er hermed taget i betragtning :)

Anonym sagde ...

Hvis det skal være en videoblog så mangler du nogle skønne puder og SHOOTING STAR!!!!!

Frk Seistrup sagde ...

Det er jo det jeg gør, det kunne jeg jo vise frem og min sættekasse (;

Bethina sagde ...

En vblog kunne være super cool - men måske også lidt om dig selv, en slags opsamling for os nye læsere ;)

Frk Seistrup sagde ...

God ide Bethina, den havde jeg ikke lige tænkt på :)

frk Hanson sagde ...

Jeg vil syntes at en kombination af en videoblog og fremvisning af din lejlighed ville være perfekt. Så skal du vise både vinglas, sætterkasse, pingvinbetrækket og dit smykkestativ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...