fredag den 18. februar 2011

140 kr baby!

35 stykker af Dk's bedste sushi for 140 kr, kun til mig!!




Jeg må simpelthen sige at jeg synes det bedste sushi er og bliver den fra Amager sushi på Øresundsvej. Det var en af de første sushi forretninger på Amager, og kvaliteten er den en af de bedste og muligvis er de også den dyreste. Men jeg har fundet tippet, mon jeg skulle dele det med jer? hm, ok lad gå.
Min kæreste tog mig med ned for at købe sushi hos Amager sushi, selvom jeg ikke synes at vi havde råd til det, kl var ved at være lukke tid fandt vi ud af, da sushi-manden spørger om vi ikke vil have menu 5 til menu 1's pris, da en bestilling ikke er blevet afhentet. (Jo større nummer, jo flere stykker forstår i nok. ;-) ) Og JO!! selvfølgelig ville jeg det. Vi gik hen for at hæve penge, og da vi kommer tilbage har de puttet en ekstra portion ned i posen, hvilket vil sige at lille mig fik 35 stk af dk's bedste sushi til den sølle sum af 140 af min kærestes kr. Har nu nydt den ene portion, og er HELT stoppet. Jeg ser allerede frem til at nyde resten.

Så godt tip; Skal du have sushi, så prøv ved lukketid ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...