fredag den 18. februar 2011

My bad V-day

.. Det ser vel egentlig ikke helt skidt ud vel? nææ, det smagte bare ikke særlig godt. Nå, men lad os starte fra en ende af.
Jeg lovede at fortælle om min valentines day da den gik så skidt til. Det startede med at S sad i det ene værelse og var sikker på at jeg var skide sur, og jeg sad i stuen og troede han var mega sur. Det viste sig så at ingen af os var sure, og det fandt vi ud af kl 7 om aftenen. Vi valgte derefter at tage ud og spise for derefter at se en film i biografen. Vi tog på fisketorvet og spise på den restaurant der hedder Grande Vue. Vi fik først nachos som var ok. Derefter fik vi en bøf hver af dem i ser på billedet. Min var BLODRØD i den ene ende og så kunne jeg bare ikke særlig godt lide den. S's bøf var som at tygge på tyggegummi så han fik den sendt tilbage. Han fik en ny som var endnu værre end den første, så hans aftensmad kom til at bestå af pomfritter. Nice valentines menu. Men efter lang tids brok slap vi for at betale for hans skod bøffer :-) Vi søgte ned mod biografen, og da vi træder ind siger en af medarbejderne; "den sidste film er lige startet". Jamen hip hip hurra, hvilken valentine! Vi gik hjem i seng.

Jeg er egentlig ikke den store valentine-fan, men synes nu at det er hyggeligt nok lige at gå ud og spise og nyde hinandens selsskab. Sidste år var jeg i New York da det var valentine, de går jo vildt meget op i det. Det var lidt sjovt at opleve :-)

Til sidst vil jeg sige at jeg håber at mine kreativitet og blogger fascination snart vender tilbage :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...