tirsdag den 8. februar 2011

I love my nikes






Da jeg er på job må jeg droppe et dagens, men i får istedet "dagens detalje". Så jeg må vise jer mine yndlings sneakers. De er købt i New York sidste år, og selvom de ikke sidder på mine fødder så tit, så er de slet ikke gemt af vejen! ;-)

Jeg ved godt at jeg ikke ligefrem er nogen fremragende blogger for tiden, men som sagt er min kreativitet sluppet lidt op. Så jeg ved godt at mine indlæg ikke er super duper gode, men i må virkelig love mig at sige til hvis de bliver for lamme? ikke? :-)
... i må selvfølgelig også gerne kommentere positivt, der er ikke noget jeg elsker mere her i "blog-verden" end en sød kommentar eller en ny fast læser! ;-)

Lad mig høre noget mere fra jer :-)
et lille klik i de små bokse forneden er også helt ok med mig ;-)

- I love my nike sneakers, i bought them in New York.


I'm so sorry about my bad blogging, but my fantasy is down. I would love if you would be honest if they are too bad.
i would also love if you would comment more often, i love a good comment or a new follower ;-)

2 kommentarer:

Rosa sagde ...

Jeg sidder faktisk dagligt og læser dine indslag:)

- spændende blog med en masse sjove og inspirerende indslag!:D

Frk Seistrup sagde ...

Mange tak, det er jeg rigtig glad for at høre ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...