onsdag den 9. februar 2011

madmuffins




Er ikke særlig tilfreds med smagen af disse, de smagte ikke af ret meget. Min kogebog går ud fra en grunddej og så kan man vel tilsætte præcis hvad man har lyst til. I disse er der friske asparges og creme fraice. Tror den manglende smag skyldes at ingen af disse ting magte igennem. Jeg vil ikke råde folk til at begive sig ud i disse, men tror bestemt godt at man kan få noget godt ud af dem med smagfulde ingredienser.
Jeg vil helt klart forsøge mig igen, da jeg synes at det er et sjovt afbræk i kosten :-)

.. Uh uh, jeg har også bagt maltesers muffins, men de skal lige pyntes før jeg viser jer dem :-)

-Food cupcakes with asparagus, i'm disappointed. They were tasteless, but i will try with something else in them some day ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...