lørdag den 5. marts 2011

Dagens fra igår


Ikke særlig kreative billeder, ligner lidt en forstoppet dværg, men jeg var virkelig også træt. Kl var ca 24 og vi havde lige kørt i en halv times tid i en varm bil. Gaaab. Igår stod den på Rune Klan's "det blå show", han er jo altid go griner. Og mon ikke vi lige sad på første række ;-) I aften skal jeg ud til min far, han laver altid herre god mad :-) Måske kommer der et dagens mere senere. Har faktisk også fået to gaver i dag som i skal se :)
// 10 er nu tilmeldt konkurrencen, det kan i da gøre bedre. (eller det håber jeg da) ;-)

2 kommentarer:

Michelle sagde ...

Hvor er det en fin bluse!
Og Rune Klan er SÅ sjov ja.. Misunder dig meget for at have set showet :D

http://so-this-season.blogspot.com/

Frk Seistrup sagde ...

Mange tak, er også ret glad for den. Selvom min kæreste bliver ved med at sige den er grim.. :P
Ja han er virkelig sjov!

/Frkseistrup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...