onsdag den 9. marts 2011

River Island

Først; Nøøj hvor er jeg stille for tiden. Ved ikke hvad der går af mig, jeg har masser af ting at blogge om. Mit outfit igår, men fik ikke taget billeder. Mine nye handsker + halskæde, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal vise dem frem. Mine nye solbriller, men har svært ved at få nogen til at tage billeder. Bvahh, nok undskyldninger. Jeg har travlt og nul energi. Jeg gør det så godt jeg kan ;-) hæhæ..

Jeg gad altså virkelig godt at River Island sendte til DK, jeg synes de har VILDT mange fede ting og til over komlige priser. Fandt blandt andet en gallakjole jeg gerne ville have haft, men det gik jo så ikke rigtig. Jeg ved at asos sælger lidt fra River Island, men synes bare ikke altid det er top fedt det de har udvalgt.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...