tirsdag den 26. april 2011

Colored jeans + sushi-date med 2 lækre damer




Jeg elsker elsker elsker color blocking tendensen. Og har længe villet have et par af disse fra Zara. Men lige for tiden går alt op i galla, så pengene rækker ikke :( Nå nu vi er ved galla, så er min kjole kommet i dag. Wuhu! Den er lidt for stor om brystet, men med en BH under så går det. Torsdag står den på spray tan og fredag på eyelash ekstensions. Lørdag tror jeg at jeg farver mit hår igen, og næste torsdag skal jeg lavet negle. Så er jeg også snart dullet op til ugenkendelighed.


Okay, det var ikke mange billeder jeg fik taget og vi glemte at tage et dagens. Nå men var på running med SR og CK og det var som altid mega hyggeligt.  Running sushi, dejlige damer og et dejligt vejr udenfor, kan det blive ret meget bedre?
Har lige prøvet at tage nogle dagens selv, men de blev ikke gode. Og jeg har lavet den aftale med mig selv, hellere at lade være end at smide skod billeder ind.

Imorgen står den på en tur til Jylland, så jeg bliver nok meget stille. Min søde kæreste skal til sin endelige eksamen, og det skal vi op og fejre med ham. Og så tager jeg ham selvfølgelig med hjem en gang for alle :)

2 kommentarer:

Caro sagde ...

Den bedste sushi med lækre skønne damer :) :) jaaaaa.........
glæder mig til vi skal hygge igen en dag!! selvom vores samtaleemner blev lidt for meget til sidst, især når vi var ude :D

Frk Seistrup sagde ...

Også jeg!
Haha, vi har så meget toilet-humor! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...