søndag den 24. april 2011

"Ugens anbefaling" - Blogs

Jeg vil anbefale jer at kigge ind hos 2 x Emma, det er to af de piger jeg følger aller mest, da jeg er vild med deres stile og den personlighed der lyser ud af deres blogs.


Hende her hedder Emma Martiny, og du kan finde hendes blog lige HER. Emma fortæller om sin egen hverdag, men især også om makeup. Hun har for nyligt op startet en makeup-blog. Hun er knaldhamrende god til at lægge makeup og hun er ikke blog for at dele ud af hendes tips. Emma er 17 år og har en super cool stil, sådan en stil som de fleste kan være med på. Bestemt en af mine aller yndlings blogs.


Så har vi endnu en Emma og hende kan du finde lige HER. Emma skriver hovedsageligt om sin hverdag og smider en masse outfits på bordet. Emma har sin helt egen stil og som i måske kan se på billedet, er den bestemt ikke kedelig. Jeg elsker hendes personlige præg på tøjet. Her er hendes egen betegnelse af hende selv: Addicted to iceblended coffee, fashion and sushi. Loves big dresses and high heels.


Jeg håber at i har lyst til at dele disse gode blogs med mig :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tusind tak for de søde ord Clara. Du gjorde lige min aften meget bedre! :)

Frk Seistrup sagde ...

Det er jeg glad for at jeg gjorde. Du fortjener det rigtig meget synes jeg. :-)

Anonym sagde ...

Du gjorde några bra poäng där. Jag gjorde en sökning på ämnet och hittade de flesta människor håller med frkseistrup.blogspot.ru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...