lørdag den 23. april 2011

Jeg er så glad for min cykel!



Kjole fra Vila, Cardigan fra H&M sat ned fra 399 til 99 kr ;D
Så fik i også set min dejlige grønne cykel. Jeg elsker min cykel og jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre inden.
Vil forresten starte op på noget nyt: Jeg vil begynde at lave "ugens anbefaling" - Det vil være alt fra blog-anbefalinger til shampoo eller cafe'er :) Håber i kan lide ideen :)

I dag står den på arbejde, jeg står som nogle af jer ved i kiosk, og her har man masser af tid til at blogge - så jeg tænker at jeg vil lave første omgang "ugens anbefaling", jeg har tænkt at jeg vil anbefale nogle forskellige blogs i dag. Jeg har nogle stykker som jeg allerede ved jeg vil have med, men hvis i har nogle i synes jeg skal tjekke ud - så sig til :D

2 kommentarer:

Rikke C. sagde ...

Cool cardigan :)

Rikke
www.rikkechr.blogspot.com

Frk Seistrup sagde ...

Tak, jeg er også vild med den :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...