fredag den 29. april 2011

F**king flabet!


Årh, må lige sprede min vrede lidt. Skulle som fortalt have lavet eyelash ekstentions i dag. Min veninde var først, og da hun kommer ud er jeg meget overrasket over resultatet. Jeg var bestemt ikke vild med det, det var skævt og klumpet og jeg tænkte at det havde jeg faktisk ikke lyst til alligevel. Jeg går ind til damen i butikken og siger, at jeg ikke er så vild med det, og at jeg ikke har lyst til at få det lavet alligevel. Damen svarer "så skal du betale 50% fordi du aflyser din tid senere end 48 timer forinden" !!!!!!!!??? Argh, penge til dem for at lave ingenting? hvad er dog det for en skod regel. Jeg kunne jo ikke lide det de havde lavet? Ej jeg synes SLET ikke at det er okay. Hvad synes i? Er det fair nok at bede mig om det?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...