søndag den 1. maj 2011

Lidt fra fredag + lørdag

 Bakken fredag aften, vi måtte desværre tage hurtigt hjem igen da S blev dårlig :-(
 Lørdag formiddag rullede S og jeg ned på Amagerstrand og jeg dyppede lige tærene. Hvis jeg var en fyr ville jeg sige at det var 2 cm koldt!
 Jep, jeg ligner den vildeste bøv på rulleskøjter, jeg forstår godt når folk griner af mig :-)
 Mmm, jeg så lige at der er kommet ny sommersby. Den smager vildt godt!
Skåål. Okaj, ingen makeup og hår som jeg ikke havde gjort noget ved siden fredag. S og jeg grillede for første gang i år på stranden. Det blev til pølser, kartoffelsalat, hvidløgsbrød, spareribs og grillede tomater. :-)

Jeg har lidt af en skriveblokade for tiden synes jeg, men jeg har dog "ugens anbefaling" klar :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...