mandag den 16. maj 2011

Beo oh Beo!

Igen er jeg blevet fanget af mediernes magt. Har i set reklamen? Jeg vil også fanges i mit eget lille univers når jeg drikker mig fuld. Ok ok, det gør jeg måske også, men der er bestemt ikke lige så sejt som i hendes fra reklamens univers. :-D
Nå, men da jeg tog første tår jeg var jeg sgu lidt skuffet, jeg synes den var lidt tynd og manglede smag. Men da jeg drak videre blev den bedre. Smagen er ikke lige så sød som mange andre cidere hvilket er super dejligt.
Jeg kan sagtens se mig selv drikke denne på en varm sommerdag på terrassen.

Har jeg forresten fortalt at jeg overvejer at tage et år til Hong Kong? Jeg ved jeg skrev det på facebooksiden.
Jeg har fået tilbudt et babysitter job. Først et halv år i DK og derefter ca et år til Hong Kong. Det er godt nok længe at være væk. Intet er sikkert endnu, men i finder sikkert ud af hvad jeg vælger en dag ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...