torsdag den 19. maj 2011

Slik heaven


Er der nogle af jer der har set denne slik butik inde på strøget? :-D Jeg blev helt som et barn igen da jeg gik derind. Der var simpelthen SÅ meget lækkert derinde. Da jeg var lille elskede jeg det der slik der var formet til en lille burger, og her i butikken var de så - bare mega store :-D Simon var vild med at man blandede slikket i en boks og ikke en pose, så han gik igang i bland selv slikket. - Indrømmet, jeg gik med, for føj hvor var der mange lækre ting.
Der er desværre ret dyrt derinde :-(

Har som i måske har lagt mærke til, ikke blogget i 2 dage. Jeg havde sidste skole dag tirsdag, og igår var jeg til dansk eksamen. Begge dage har jeg været iklædt joggingtøj og nul makeup. Jeg har intet inspirerende lavet, derfor stilheden ..
I dag skal jeg lave noget spændende med min mor, jeg glæder mig til at vise jer det ;-)

2 kommentarer:

Lizbet sagde ...

Jeg har nu aldrig kunne lide de der burgere, men det må ha' været ligesom et eventyr at komme ind i sådan en butik! Den må jeg lige slæbe kæresten med ind i! :D

Frk Seistrup sagde ...

haha, det var super nice. Jeg blev ti let lille 5 årigt barn igen. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...