tirsdag den 10. maj 2011

Do you see something new?




Okaj, den er ikke ægte. Heldigvis. Jeg ville bare gerne bryde det meget fine look til galla og tilføje en tattoo. Min oprindelige ide var, at have en pistol samme sted, altså istedet for fjeren, men det mente min mor ikke var nogen god ide. 
Mange troede at den var ægte, og den ser egentlig også ret ægte ud. Jeg har købt et par forskellige, bla. nogle fugle som er ala den næste tattoo jeg vil have :-) Men kan også selv designe de fake tattoos, prøv at tjekke hjemmesiden ud: http://www.faketattoos.dk/
Jeg har jo en ægte tattoo, den kan bla. ses i headeren og så har jeg blogget om dens betydning HER. Har i nogle?

I dag står den på oprydning og Stand-up med kæresten og mor! Jeg er spændt på at se hvad det er for noget. Det er nogle billetter man kan få gratis, og så tænkte jeg: hvorfor ikke?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...