lørdag den 11. juni 2011

Dragør markedet








 I dag har den stået på træning og en tur på Dragør markedet. Simon og jeg fik købt lidt blandet. Jeg synes vi fik gjort nogle rigtig gode købt.
Jeg fik købt(som i kan se på billederne):
1. Super fine sandaler. Jeg har mange sko, men ikke ret mange sandaler, så det måtte jeg gerne :)
2. En super fin ring til 40 kr.
3. Neglelak fra HOT :)
4. Meget fin kjole til 50 kr.

Simon købte den fine bruge taske jeg har over skulderen på de øverste billeder. Derudover købte han en MEGA fed jakke :-)

Rigtig god lørdag derude :)

3 kommentarer:

Lizbet sagde ...

Der er intet bedre end billigt tøj og accesories! :D

Anonym sagde ...

Sikke fine billeder putte.

Frk Seistrup sagde ...

Lizbet: Nej det er nemlig super skønt :)

Anonym ; Tak ;) hehe ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...