torsdag den 9. juni 2011

M to the om !





(billederne er iphone billeder, derfor dårlig kvalitet)
Er der noget bedre end at have en mor med mega god stil? Jeg kom hjem til min mor og hun fortæller at hun har købt nye sko. Normalt har vi ikke helt samme sko smag, men det er blevet bedre med tiden. Og hold da ferie hun har lige ramt min sko-smag denne gang. Skoene er fra Shoe biz til 800 kr. JEG MÅ EJE DEM!
Er vild med dens høje plateau. MÅMS! I JUST LOVE IT!

Status: Var til biologieksamen igår, fik 7 - det er ok :)
Træner en masse, men skal passe på min ryg, den gør lidt ondt så jeg doper mig med piller.
Er begyndt på idræts eksamen, skal bl.a. op i zumba, så mine yndlings tøser fra min klasse og jeg er i fuld sving med at lave serier - vi er mega seje til det - overvejer at blive zumba instruktør :)
Der er under to uger til jeg bliver student, jeg kan SLET ikke vente!

Ang Hong Kong så har jeg sagt ja, og de vil gerne have mig med. Har mødt familien 2 gange og de er bare super søde. Den lille er SÅ skøn og jeg glæder mig allerede meget til at lære dem bedre at kende :)

(Forresten er det ikke fordi jeg har glemt guiden til cykelslangeflet, det er fordi jeg ikke har ordentlige billeder til at vise jer hvordan man gør, jeg prøver at gøre det i dag :) )

2 kommentarer:

Caro sagde ...

Vi får en fæst til den eksamen :)
Glææææææder mig for vildt!!

Frk Seistrup sagde ...

Vi får den vildeste fest yes! Det bliver viiiiildt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...