fredag den 3. juni 2011

Grillspyd

(Beklager den dårlige kvalitet - det er taget med min iphone)

Igår inviterede jeg mig selv på mad ude hos min far, det sker ikke så tit, så jeg kommer især tit til at savne mine hundebasser (som i kan se HER) som jo så bor derude.
Simon og jeg stod for madindkøbet og det blev så til denne lækre omgang + nogle mega gode pølser fra halalslagteren. Jeg er ikke super vild med pølser, men pølserne fra halalslagteren er altså virkelig noget andet :)

På spydet er der: Kylling, cocktailpølser, tomat, rød + gul peberfrugt og champion :)
Tilbehøret består af tzatziki og tomatsalat :-)

Back to the biologilæsning :-(

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Mmh, det ser lækkert ud (:

- Kit

Frk Seistrup sagde ...

Det var også super lækkert. Grill er bare det bedste om sommeren :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...