onsdag den 22. juni 2011

Opdate uden billeder

Så har man endelig fået tid til at blogge igen, og så vil computeren ikke lægge billeder ind? Nå, men så må i nøjes med en lille update:

-Jeg blev student igår! - Endelig, jeg er SÅ glad.
-Jeg afsluttede oldævl med et 7-tal
-Jeg havde en skøn dag som startede på skolen, derefter gik den hjem til min far til lidt  mad, og senere ud til en af drengene fra min klasse hvor den stod på druk.
-Lige nu har jeg ok tømmermænd - og kan ikke slippe tanken om, at jeg allerede skal på den igen senere?
-Jeg fik fine gaver af venner og familie som jeg tænker at vise jer når computeren gider at smide billeder ind.
-Jeg skal nu ud og købe ind til kolonien, som jeg skal arbejde på fra på søndag.
-Senere skal jeg ud og have gaven fra min kæreste - jeg glæder mig !
-Min sommer kommer til at bestå af: Koloni - sommerhus - arbejde og strand.

Nå, nu bør jeg gøre mig klar, skal mødes med min fine veninde kl 13.00 :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...