torsdag den 23. juni 2011

Min nye baby!



Da jeg jo som fortalt er blevet student, ville min kæreste gerne forære mig en gave. Han havde for lang tid siden sagt, at han ville invitere mig i Mulberry og så måtte jeg vælge en pung/clutch.
Vi har været derinde nogle gange før, så jeg havde nok taget mit valg lidt på forhånd; Jeg elsker nemlig denne her! Den er SÅ fin, og jeg er nu den stolte ejer af min første mulberry :-)

Har fået virkelig mange fine gaver som jeg gerne vil vise jer, men er lige igang med et studenter indlæg først, hvor jeg lige skal have godkendt nogle af billederne før jeg lægger det ud :)

I dag står den på fest på skolen, jeg glæder mig helt vildt - især fordi jeg har købt en virkelig fed jumpsuit jeg skal have på :-) - shoppede vidst lidt for meget igår. Men må gerne forkæle sig selv lidt når man har fået huen, ikke? :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Årh den er godt nok også lækker :D

Stort tillykke med både huen og pungen.

Frk Seistrup sagde ...

Ja ikke? Og mange mange tak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...