torsdag den 23. juni 2011







(mit kamera er desværre begyndt at tage meget utydelige billeder)

Billede 1: På min skole lige efter at jeg har fået min hue.
Billede 2: Min bror og jeg - vi spiste middag hos min far efter vi havde været på skolen.
Billede 3: Min bedste veninde Cecilia og jeg :) Fik en super nice gave af hende som jeg viser en anden dag.
Billede 4: Gordon min store hundevaps - han ville også være student!
Billede 5-8 de fine blomster jeg fik - jeg fik virkelig virkelig mange!

Vil nu hoppede i min nye jumpsuit og trisse ned på mit arbejde og sige hej og tak for gaven ;)

7 kommentarer:

Somewhat sagde ...

Tillykke med din hue!
Nyd ugen - den forsvinder alt for hurtigt! :P

Anonym sagde ...

Tænk der ikke blev taget et billede hvor din mor var med på sammen med dig ;-)

Anonym sagde ...

Stort tillykke med huen :-)

Caro sagde ...

billede af jumpsuit tak?? :)
TILLYKKE IGEN mulle...

Emilie Delance sagde ...

Tillykke med huen :D

L sagde ...

Stort tillykke med huen! :) Sikke en fin blog du har!

Louise Cecilie // www.LouiseCecilie.blogspot.com

Frk Seistrup sagde ...

Mange tusind tak alle sammen :)
Mor: Vi kan nå det endnu, vi får taget imorgen? :D
Caro: tror du fik set masser til min jumpsuit igår ;) og tillykke igen til dig :D

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...