søndag den 26. juni 2011

The taco shop no 2


Forleden inviterede Simon mig på nachos. Han er VILD med nachos! Og nu har han så fundet sit yndlingssted. The taco shop no 2. Østerbrogade 87. Jeg blevet revet med i stormen, for er du vimmer det er lækkert. Frisk kylling, masser af ost, god guacamole, tomat osv.. Uhm, prøv det!

Tager forresten på skolekoloni i dag, eller det vil sige at jeg skal arbejde på en skolekoloni. Jeg glæder mig - det var super hyggeligt sidste år!
Igår var jeg på vogntur, det kommer i til at høre meget mere om når der kommer nogle billeder derfra! :-)

2 kommentarer:

Katrine Espersen sagde ...

Org savler! Elsker også nachos, lyder til at sted man skal prøve engang med besøger København. Ser hyggeligt ud!

Katrine <3
Katrineespersen.blogspot.com

PS. Pris hehe? :P

Frk Seistrup sagde ...

Det er vildt lækkert ja, helt klart anbefalelsesværdigt.

Det var en anelse dyrt - tror vi gav omkring 170 kr for to portioner og to halv liters sodavand. Jeg kunne nøjes med en halv portion, så man kunne evt være to om en portion ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...