søndag den 10. juli 2011

Back on track!

Efter en uges koloni og en uges mega afslapning med familien i Rågeleje, er jeg endelig tilbage på bloggen - og ny med NYT HÅR! Efter de første par dage i sommerhus med nul makeup, masser af saltvand og en knold i håret der ikke blev redt i flere dage, måtte jeg indse, at jeg havde fuldstændig ødelagt mit hår og at det var umuligt at rede ud igen. Jeg tog til Gilleleje by og spurgte hver eneste frisør om de havde tid til mig - fik en tid torsdag kl 14.45. Jeg var SÅ nervøs, for jeg var godt klar over, at vi ikke kun snakkede om et par centimeter der skulle af, men en pænt stor del af mit ellers så lange hår! Min mor og jeg snakkede lidt frem og tilbage om hvor langt jeg kunne beholde det og hvordan jeg skulle have det klippet - her er resultatet:


JEG ER SÅ GLAD FOR RESULTATET! :-D

8 kommentarer:

Caro sagde ...

you look fierce girl! :)

Caro sagde ...

you look fierce girl! :)

Frk Seistrup sagde ...

mange tak ;-)

Carina sagde ...

Du ser så slank ud. Det klæder dig virkelig bølle!

Frk Seistrup sagde ...

Det er jeg sørme glad for at du synes ;)

mia sagde ...

det er virkelig fint til dig!
det ser meget "dyrt" ud :) hvis du forstår...
så fedt!

Kamilla sagde ...

du er rigtig flot!


thewallsaroundus.blogspot.com

Frk Seistrup sagde ...

Mange tak piger :) Er selv begyndt at være lidt i tvivl. Elskede mit gamle lange hår - det korte er SÅ besværligt :( men mon ikke man bliver enig med håret en dag? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...