søndag den 24. juli 2011

Jeg har modtaget en blogaward

og jeg har modtaget den af: Hersom
Reglerne ved modtagelse af awarden er som følger:


1. Man skal linke til den man har fået awarden af

2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere der har færre end 100 læsere

3. Man skal besvare 5 spørgsmål



Spg. 1: Hvorfor begyndte du at blogge?

Jeg begyndte for mange år siden på urban, men havde ikke rigtig noget at dele med folk den gang. Sidste sommer begyndte jeg igen, da jeg blev inspireret af at læse en masse andre blogs. Jeg blogger fordi jeg er vild med det! Jeg blogger i mit tempo og om lige præcis hvad der falder mig ind.

Spg. 2: Hvilke blogs følger du?
Jeg følger mange forskellige blogs, men som oftest dem som fanger mig første gang jeg kigger forbi. For mig er det vigtigt at bloggeren blogger for hyggens skyld og ikke for at opsøge læsere og gratis goder. Jeg følger en blog hvis jeg kan se at bloggeren brænder for det, og hvis bloggen er åben for alle læsere.

Spg. 3: Favoritfarver?
Jeg har ikke rigtig en favorit farve, det varierer lidt efter vejrforholdene, når det altså omhandler tøj. Ellers er jeg generelt bare vild med farver, jeg er ked af, at jeg ikke går noget mere i farver og at min kæreste begrænser farveudvalget i min lejlighed! ;-)
Spg. 4: Favoritfilm?
Øhm, jeg er ikke så god til det med at huske navne på film og sådan, men jeg er stor fan af Harry Potter (som man måske kunne læse sig frem til mit indlæg om den nye film). Derudover er jeg bl.a. vild med: Grease, an officer and a gentleman, twillight filmene og div disneyfilm.

Spg. 5: Hvilke lande vil du helst besøge og hvorfor?
Lige nu er jeg nok bare mest vild efter at komme til Hong Kong, da jeg jo skal af sted til næste år. Derudover vil jeg vildt gerne til australien og omegn for at se den smukke natur. Egypten ville også være stort - der er bare så mange steder jeg gerne ville besøge!

Dem jeg har valgt at nominere er:
Maria - en hyggelig blog
Madeleine - en blog hvor billedkvaliteten er i top!
Carina - en blog med super gode skriblerier..
.. Ja der er kun 3, men det er de 3 jeg læser som har under 100 læsere. Jeg kunne sagtens vælge to mere,men så ville det være to som jeg ikke er fast læser af, og jeg vil hellere være oprigtig og sige, at det lige nu kun er de 3 som jeg kan/vil nominere. Derimod vil jeg derfor invitere jer til at vise mig nogle gode blogs - nye som gamle :)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Denne Hersom har en super god opsætning på sin blog. Man kan se hele teksten på mobilen. Dejligt at jeg ikke skal køre fra side til side hele tiden og dermed ikke skal vente på teksten. Dejligt med den Award putte!

MariaDue sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage.. Men er i berlin, så jeg må lave det når jeg kommer hjem, hvis det er ok?

Frk Seistrup sagde ...

Mor: Jeg må se om jeg kan få min til at passe bedre til en Iphone ;)

Maria: Selvfølgelig ;)

MariaDue sagde ...

Igen, tak for awarden.. Tjekkede lige din blog ud, og lagde mærke til at vi har lidt ting til fælles. Jeg startede også med at blogge på urban, og blogger der stadig en del. dog som anonym. Så bor jeg også på amager, og jeg synes det ligner at du bor i samme område som mig, eller tæt på.. (men er ikke sikker) og så har vi billeder med den samme kjole: http://storbyduen.blogspot.com/2011/05/dagens-ny-sommerkjole.html

Men god aften, og tak for awarden.. :) vil følge dig.. :)

Frk Seistrup sagde ...

Maria: Ej hvor skægt. Faktisk købte jeg kjolen da jeg havde set den på din profil - den er så fin :)

Jeg bor i Lergravsparken området - så må du jo fortælle om det så er tæt på ;)

.. Og velbekommen ;)

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...