fredag den 22. juli 2011

Silver er HOT!

Sølv er IN - og jeg er vild med det! Jeg elsker glitter og glam, selvom jeg sjældent bevæger mig ud i det. Jeg tror helt bestemt at jeg skal på jagt efter nogle lækkerier ala dem på min collage. Jeg er især vild med kjolen i venstre hjørne, toppen, blazeren og skoene - men jeg gad godt eje det hele ;)
Tingene er hhv fra Asos, nelly og Gina Tricot :)
Sidder lige nu og hygger med Simon og en gang "Live fra Bremen" - tror jeg vil skære en gang vandmelon nu. MUMS!

/Clara

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa,

Jeg har sendt en blogaward videre til dig, fordi jeg synes din blog er værd at læse. Se gerne her -> http://hersomgranddanois.blogspot.com/2011/07/blogaward.html

Frk Seistrup sagde ...

Mange tak skal du have :) Det er jeg rigtig meget glad for :)

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...