torsdag den 21. juli 2011

Lidt studenter billeder og snik snak

Folk må efterhånden være træt af studenterhalløj, med mindre man altså er blevet student selv.  Jeg tror ikke der er noget der minder om, at blive student. Og jeg tror ikke man kan få det sagt nok gange, at man er blevet student. Jeg selv har brugt  4 år på det - 4 virkelig hårde år. Mest sådan psykisk. Jeg har rigtig rigtig mange gange ville droppe ud, men i dag er jeg meget glad for, at jeg blev til den bitre ende, Man kan nå rigtig langt med en studenter eksamen, og eftersom jeg ikke er 100% sikker på hvad jeg vil når jeg kommer hjem fra Hongkong, er studentereksamen lige præcis hvad jeg har brug for, da det åbner rigtig mange døre.
Nå, det var ikke meningen at jeg ville plapre løs om studentereksamen, det jeg egentlig ville var, at ridse lidt op om alt og intet. I ved - jeg har det med lige at opsummere mit liv engang imellem ;-)

Jeg har overvejet 3 ting om bloggen:

1. Jeg har overvejet at ændre navnet til: FrkSeistrup - Mode, Mad & Mere. Jeg skriver rigtig meget om mad - altmulig mad. Sundt mad, junkfood, alternativer til slik, gode restauranter osv. Hvad synes i?

2. Før jeg "gik på ferie fra bloggen" lavede jeg ugens anbefaling. Jeg har ikke haft lavet det efter jeg kom tilbage og nu ved jeg ikke om jeg bør gøre det? Jeg har masser af gode ideer, men jeg kan ikke finde ud af om det er af interesse?

3. Min header. Jeg har klippet mit hår, hvilket jeg selv ser som en stor forandring af mig. I min header har jeg laaaangt hår, hvilket jeg ikke ved om jeg bør have nu. Jeg føler ligesom måske at min stil også har ændret sig lidt som følge af frisuren - lyder jeg mega dum nu eller er det bare mig? Haha.

Undrede mig forresten lidt over noget: I indlægget med mine studentergaver er der 2 gange blevet trykket "no go" - mon det er fordi det var et indlæg af mindre interesse eller? Jeg ved godt det ikke er noget vigtigere at undre sig over, men jeg kom lige til at tænke over det :)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu har jeg ikke fulgt din blog i så lang tid. Men med hensyn til navnet synes jeg sagtens at du kan ændre det, hvis du vil. Det var bl.a. det med maden der trak mig til :) Og ugens anbefaling lyder super spænende :)

Men nyder sandelig også din blog som den er nu :)

//Julia (http://embellir1.blogspot.com)

Frk Seistrup sagde ...

Julia: Er glad for at du kan lide bloggen :)
Ang navnet synes jeg nemlig at mad fylder en stor del af min blog, og derfor tænkte jeg at det ville passe godt ind i navnet.

Jeg overvejer bestemt at tage ugens anbefaling til genivervejelse :)

/Clara

Frk Seistrup sagde ...

*genovervejelse

Rikke Rasmussen sagde ...

Super fin blog du har - Er nu fast læser :)

Kig gerne forbi hos mig www.madebyrikke.blogspot.com

/Rikke

Carina sagde ...

Hej bølle!

Jeg stemmer både for ny header (din nye frisure er så fin til dig!)

´Det nye navn er en god idé og jeg savner ugens anbefalinger!

:D

Frk Seistrup sagde ...

Hej Rikke. Mange tak - kigger fluks tilbage hos dig ;)

Hej Cawiina ;) Simon og jeg tager ud og tager nogle billeder senere, så mon ikke jeg kan få en ny header ud af det? :)
Synes også selv at navnet bør ændres, og jeg vil helt sikkert lave ugens anbefalinger igen så :D

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...