onsdag den 20. juli 2011

Harry Potter


Forleden var jeg som tidligere fortalt i biografen. Min mor, Simon og jeg var inde og se Harry Potter. Det var jo som de fleste ved den sidste af slagsen, hvilket jeg synes er mega sørgeligt. Harry Potter har kørt i 10 år, hvilket vil sige, at jeg er vokset op med dette eventyrland. Jeg har ikke læst bøgerne, men da filmene nu er slut, har jeg overvejet at gøre det.
Filmen var fantastisk - det var den helt rigtige slutning på eventyret og jeg blev grebet gennem hele filmen. Jeg blev revet så meget med, at jeg op til flere gange, ikke bare kneb en tåre, men jeg rent faktisk tudede. Jeg både tudede fordi filmen var sørgelig, lykkelig og slut :-( Mine børn (når jeg engang skal have sådan nogle) skal helt sikkert leves ind i Harry's fantastiske verden, men jeg tror aldrig det bliver det samme for dem. Som min mor sagde, så har vi ventet og ventet på en ny film hver gang vi gik ud fra biografen. Nu vil enhver kunne se filmene på få dage hvis de har lyst. Jeg elsker Harry Potter og alt hvad historierne indeholder. 

2 kommentarer:

Lizbet sagde ...

Jeg kunne ikke sige det meget bedre selv! Jeg tudbrølede stort set også under hele filmen.. Suk, aldrig mere Harry Potter..

Lige et fif, hvis du har mod på det, så læs bøgerne på engelsk. Der er de nemlig bedst. (Har både læst dem på dansk og engelsk)

Huggies
/Lizbet

Frk Seistrup sagde ...

Ja præcis - aldrig mere Harry :(

Vil tage det til overvejelse, men er ikke nogen haj til engelsk, så måske jeg bør starte med de danske ;)

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...