lørdag den 16. juli 2011

The President - American restaurant



Okay, jeg er simpelthen nødt til at få gang i mit spejlrefleks nu!

Nå, men billederne er fra forleden hvor Simon og jeg var ude og spise. Jeg synes altid at vi spiser de samme steder og tænkte da, at vi skulle udvide vores spektrum af restauranter. (kan man overhovedet sige det?) Jeg valgte at skrive således på min facebookstatus; "God restaurant - nogen forslag?". Bl.a. min faster svarede "Famo - i saxogade". Jeg tænkte ; "Hey, den har jeg ikke hørt om før - lad os prøve!". Da vi kommer derind og endelig har fundet en p-plads (!) har de selvfølgelig sommerferielukket! På daværende tidspunkt var klokken blevet 20.30, da vi havde været nødt til at vende om for at se om jeg havde slukket mit glattejern - hvilket jeg selvfølgelig havde. (?) Da det var meningen at vi også skulle have været i biffen mente Simon at vi burde spise på fisketorvet for at nå en film. Ok, ok.. Ingen film vi gad se. Typisk. Vi endte på "The President" som vi har spist på før.(!) Men heldigvis var det til min store glæde. Billederne ovenfor viser "Menu 1" som kostede 199. Jeg synes at det var helt acceptabelt, servicen var i top og vi havde en super hyggelig aften. Vi blev begge enige om, at det kunne vi godt gøre igen en dag. (Ja, vi har det med at hænge os i de samme steder)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...