mandag den 18. juli 2011

Studentergaverne

 Smukke øreringe fra min mors fætter + familie. Det er min søde "kusine" der valgte dem.
 Fik denne skønne halskæde af min bror :) Den sidder konstant om min hals - jeg er virkelig glad for den!
 Denne ring kræver lidt mere historie. Jeg har fået den af min mor, som selv har designet den. Den er lavet af guldsmeden Carina Nordenstam. Hun laver nogle virkelig fantastiske og specielle smykker. I kan se hendes blog HER.
Min ring er lavet af min oldemors gamle guldarmbånd. Min mor og jeg har et eller andet specielt med en stjerne der symboliserer mig, derfor skulle der selvfølgelig være en smuk stjerne på ringen. Tak til min skønne mor <3
 Ringene her er fra min mormor. Min mormor var personen der satte min fine studenter hat på. Ringene er fra Aagaard, som virkelig laver mange smukke smykker.
 Af min faster, onkel, kusine, fætter, farmor og farfar har jeg fået "1 stk tattoo". Jeg har længe vidst hvad det skulle være, så det er ikke fordi at jeg "bare" skal have en tattoo :) Jeg tænker dog at jeg vil tabe mig lidt inden jeg får den lavet :-)
 Min dejlige veninde CJ har foræret mig en tur til Jylland hvor vi skal se Rihanna og overnatte derovre. Jeg glæder mig helt vildt - det bliver en cool oplevelse.
Disse øreringe er fra min veninde S, de er som i kan se fra Skagen. Jeg er intet mindre end vild med dem, de er anderledes, hvilket afspejler mig rigtig godt :)
 Hoptimist: Fra min moster. Jeg synes den er SÅ sød. Jeg har selv foræret min veninde J sådan en :)
 Acoua de gioia. Fra min chef, en søød kollega og Dennis :)
 Penge fra min mors kæreste - de blev brugt på to par shorts, to toppe og en bustier. Er blevet ret stor fan af løse toppe med en bustier inden under.
 Lækre sager fra The body shop + en ugle nøglering fra svigermor og Sandra. Hertil hørte også et par søde ugle øreringe. -Der er nogen der ved at jeg er en "ugle freak"

Jeg fik også et par andre fine øreringe fra min søde veninde C, som desværre ligger hos min mor lige nu :-) Typisk mig ..

Jeg er super glad for ALLE mine gaver og glæder mig til, at de hver dag skal symbolisere, at jeg klarede gymnasiet selvom det var en hård periode.
Jeg har lidt billeder fra vognturen som jeg også tænker, at jeg vil vise jer :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...