fredag den 5. august 2011

Den perfekte lille sorte taske

Jeg ejer ikke selv en perfekt lille sort taske, hvilket er lidt irriterende. Enten er de for store ellers er de uden skulder hank! Jeg har i dag siddet og luret lidt på nettet og fandt 5 tasker jeg synes er super søde. Mine aller yndlings er den store i midten som er fra Black Lily og den oppe i venstre hjørne fra Tiger (kan købes hos Nelly) De andre er fra hhv Black Lily og Asos ;-)
Har i en perfekt sort? Hvad er jeres krav til en perfekt sort taske?
Mine krav er lang skulderem og plads til mobil, nøgler og lille kamera :-)

6 kommentarer:

Christina sagde ...

Jeg har den fra Tiger of Sweden oppe i venstre hjørne. Og det ER uden tvivl den PERFEKTE sorte taske!! Jeg ved dog ikke om den findes i forskellige størrelser (?), men den jeg har passer lige til en A4-blok, hvilket betyder, at den næsten altid kan bruges. Dog er den lidt stor til at være en by-taske..

Frk Seistrup sagde ...

Hvor er du heldig! Den er så fin! Måske er den ikke ligefrem en "jeg går på diskotek" taske, men er den ikke fin som hverdagstaske? altså til nøgler mobil og kamera? :)

/Clara

Christina sagde ...

Jeg er også glad for den :D Tror også det er noget af det dyreste, jeg nogensinde har købt til mig selv!! Men tror måske, jeg ville synes, den var lige lovlig stor, hvis jeg kun skulle have nøgler, mobil og kamera med :)

Frk Seistrup sagde ...

Hvad koster den da? det fik jeg ikke kigget på :-D
Men okay, øv, den er ellers så fin! :)

/clara

Christina sagde ...

Mener jeg gav lige omkring 1.000, og det var endda med lidt rabat. Ved ikke, om det som sådan er meget - men for en fattigrøv på su er det altså :P

Frk Seistrup sagde ...

Det er meget normalt for en læder taske tror jeg :) men ja, for en på SU er det MEGET! :D

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...