lørdag den 6. august 2011

Mit nye blogger-hjørne









Som fortalt rykkede min mor og jeg rundt i stuen forleden, så nu har jeg fået mit eget lille blogger-hjørne. Det er super hyggeligt og jeg har allerede siddet er en masse. Det eneste jeg mangler en en lille hyggelig lampe, det vil sige jeg har købt skærmen fik bare en forkert holder med hjem fra IKEA af igår. Simon og jeg endte med at købe alt for meget derude bl.a. et tæppe og et tøjstativ :-)

Billederne der hænger på væggen, hænger på nogle wirere (staves?), de er fra BoConcept og jeg elsker dem! Jeg synes de er super unikke og så skaber det lige nøjagtig det personlighedspræg som jeg søgte i vores lejlighed. Billederne hænger fast med bitte små magneter :)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud og mor er kommet op på wiren;-).

Frk Seistrup sagde ...

Ja det er jo det hun er ;)

Caro sagde ...

ej hvor ser det fint ud mulle :)

Frk Seistrup sagde ...

Tak søde pige :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...