søndag den 7. august 2011

Jeg sidder med en temmelig underlig følelse lige nu. Sidder på jobbet og har lige sagt op. Jeg har det seneste lange stykke tid tænkt, at jeg ville sige op. Det gik meget lettere end forventet, min chef var helt med på den, og forstod mine argumenter. Det er sgu rart nok egentlig. Samtidig har jeg været her 2,5 år ca og tror måske der er nogle stykker jeg vil savne lidt. Er glad for at have afsluttet det på en god måde, mest fordi at jeg så kan kigge ind forbi uden at frygte noget :-)

4 kommentarer:

Doktor S sagde ...

Selvfølgelig føles det lidt underligt at sige op, også selvom du er afklaret med det. Hvordan kom du frem til dette? Og hvad gør du med job nu?

Kh Marianne

Frk Seistrup sagde ...

Jeg har fået nyt job, jeg skal passe en lille dreng på 4 måneder .. Dette ver en af grundene til at jeg måtte sige op. Desuden blev jeg truet på jobbet for noget tid siden, og det har åbenbart sat sig hårdere i mig end jeg troede ..

/Clara

Doktor S sagde ...

Ej hvor hyggeligt :-) Har du erfaring med børnepasning? Evt pædagog, eller er det noget du overvejer?

Puha ja, det lyder da også ubehageligt. Håber du får den hjælp og støtte som du har brug for.

Kh Marianne

Frk Seistrup sagde ...

Jeg har kun erfaring ved at passe mine fætre og kusiner en smule -ellers ikke. Overvejer bestemt at læse til pædagog næste sommer :)

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...