lørdag den 28. januar 2012

hong kong zoological & botanical gardens

Dagens udflugt har stået på Zoo og botanisk have. Efter en hård gåtur op ankom vi til en meget smuk have. Det første store område vi løb ind i, var fyldt med en masse forskellige aber. Især 2 aber trak opmærksomhed. De råbte og skreg og sang på livet løs. Det var super underholdene.
Der var ikke ret mange dyr, men jeg tror nu heller ikke at vi fik gået hele haven igennem. Det var forresten gratis, så det er begrænsede mængder af dyr man kan fodre hver dag, når "kunderne" har gratis adgang :-)
Jeg glemte at tage billeder af dyrene, men på den anden side har i vel alle sammen set en abe før ;-)

Jeg har derimod et billede af to super søde kineser piger og et af mig selv foran et super smukt vandspring.
Vi slap også Jens ud i det fri i dag på en lille leje plads i zoo. Han hyggede sig enormt meget, så det er bestemt ikke sidste gang vi kommer der:




Som i måske kan se på billederne, har vejret været absolut fantastisk i dag. Høj sol og ca 20 grader. 
Jeg må simpelthen lige indskyde, at vi her i huset stræber efter, at få en god tid på at løbe 5 km. Jeg løb for første gang i dag de 5 km. Jeg har ikke løbet i ca 1/2 år, men løb alligevel de 5 km på 35 min og 18 sek ;-) -Jeg er en lille bitte smule stolt :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...