lørdag den 17. marts 2012

Ocean park


I dag er sidste dag for Simon i HK. Imorgen tager vi til Shanghai og derefter tager han til DK. Simons sidste dag blev brugt på en tur i Ocean park. Ocean park er en tema park og består af 2 dele. 1 karrusel del og 1 del med akvarier og andre ting i stil med dette. Vejret var perfekt i dag - 26 grader og høj sol. Alle kineserene rendt forvirret rundt med paraplyer, mens alle os hvide hungrede efter at få solens stråler til at ramme vores blege hud. Desværre havde både Simon og jeg undervurderet vejret og havde taget alt alt for meget tøj på.


 ^Jeg havde dog i det mindste husket solbrillerne!

For at komme fra den ene del af parken til den anden, kan man tage en fin svævebane. Trods de ca 30-40 minutters vente tid, var oplevelsen helt fantastisk. Udsigten var fantastisk og vejret gjorde Hong kong ubeskrivelig smuk. 






^Vi sad i kabine med en rar mand der tilbød at tage billeder af os :-)





Jeg greb chancen og tog en masse skønne natur billeder. Jeg glæder mig til at se resultatet når de bliver redigeret til perfektion ;-)






Häagen-Dazs hitter i HK og hos mig! Yum det er toppen. (Dog kan det altså ikke slå en B&J med cookiedough!)



^Natten faldt på og Hong Kong blev bestemt ikke værre at kigge på!





Efter vores glimrende tur i Ocean park sigtede vi mod The Peak. Desværre var Simons kamera (ja, jeg bruger det - han ejer det! ;-) ) ikke helt godt nok (2. mulighed er at jeg ikke er god nok) til at tage gode billeder i mørket oppe fra bjerget.

Klokken er mange i HK, så indlægget bliver præget af billeder i denne omgang. Imorgen tidlig kl 09.30 drager vi mod lufthavnen og letter mod Shanghai. Jeg håber på at kunne blogge fra Simons Ipad, for jeg tager ikke min computer med!

Hav en dejlig dag.

Ps stort tillykke til verdens bedste mormor herfra HK <3

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Godt I har fået set lidt andet end forretninger;-) mormor blev rigtig glad for brevet og slutningen på indlægget.

Frk Seistrup sagde ...

Ja det er super ;) hehe!
Dejligt at høre. sender hende et brev igen imorgen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...