tirsdag den 27. marts 2012

Tøsetur til Shenzhen

Søndag var sat af til tur til Shenzhen med 3 andre danske piger. AS og jeg fulgtes derop. Turen tog ca 1 time og 20 min med 1 bus og et par MTR tog. Næsten oppe ved grænsen mødtes vi med de to andre søde piger. Shenzhen er en by der ligger lige over grænsen til Kina. Her ligger der som det første et kæmpe indendørs marked, hvor vi skulle gå shopamok. Vi gik rundt et stykke tid, og blev "shanghaiet" af en australsk fyr der kendte et godt sted, som han synes vi skulle handle. Om hans job var at gå og hive flokke af mennesker med der op, eller om han bare var flink ved vi ikke rigtig. Uanset hvad, gjorde vi nogle super gode køb i den biks han slæbte os med hen til. Vi blev tilbudt stole og så sad vi ellers og kiggede på div varer. 
Efterfølgende spiste vi på en super lækker hotelrestaurant. Kæmpe buffet med både vestligt og kinesisk mad. Dessertbuffeten var den helt store succeshistorie for os alle tror jeg. Som i kan se på billederne (det er ok at have mundvand lige nu!) var desserterne over alt forventning - vi kunne jo slet ikke stoppe.

Efter den overdådige buffet smuttede vi tilbage til shoppingstedet og fik gjort os endnu flere fantastiske køb. Desværre blev jeg virkelig dårlig efter maden, så da tøserne var ved at være færdige med deres indkøb, måtte vi vende næsen tilbage mod HK. 
Af en eller anden årsag havde jeg fået noget maveinfektion - jeg håber virkelig ikke det var den mega gode buffet, for der vil jeg altså gerne hen igen ;-)









2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gud, hvor bliver jeg misundelig... Fede, fede tasker!! :D Håber du har fået det godt igen med maven.

Det er dejligt at kunne følge lidt med i dit liv her smukke :)

- C

Frk Seistrup sagde ...

Tak tak tak :)
Jeg har det fint med maven igen!! :)

Håber du har det godt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...