lørdag den 24. marts 2012

Shanghai part 3 - Byen















Så blev det tid til lidt billeder af Shanghai. Shanghai er en flot by, men jeg er nu stadig mere fascineret af HK. I Shanghai finder man mange forskellige byområder. Da Simon, Jensen og jeg var ude at gå en lang tur mandag, nåede vi at se et marked, The Bund og det gamle kinesiske område. Der er lidt blandede billeder af de 3 steder ovenfor :-)
I løbet af mandagen smuttede vi ind på en lille hyggelig café og fik den skønneste chokoladekage! Hvis nogle af jer en dag beslutter jer for at tage dertil, så tag ikke afsted uden at have prøvet den kage!! (Jeg skal nok guide jer!) 

Igår stod aften på sushi, luxus drink og godt selskab.  AS og jeg fik temmelig underlig sushi med super dårlig service, tog videre op i den vildeste bar på 118. etage, hvor udsigten var intet mindre end fantastisk. Jeg vil anbefale alle der kommer til HK at smutte derop. Drinksene er skide dyre, men det er oplevelsen værd! (endnu engang guider jeg gerne - heh!)
Derefter tog vi ind til byen, hvor der var stoppet med mennesker. Det var rugby finale aften og hele HK gik amok. Vi tog derefter tilbage til en gammel kending "mes amis" og sad der nogle timer. Dejlig tipsy tog vi hver især en taxa hjem. Skønno aften!

Nu sidder jeg og venter på at AS kommer herud til Sai Kung. Jacob og Henriette har inviteret hende over til grill - så vi tager endnu en hyggeaften! :-)

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Skøn by.... en blanding af det gamle og det nye Kina.

Frk Seistrup sagde ...

Ja - men trafikken er lidt for vild!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...