tirsdag den 10. april 2012

Sidste dag med Emil og mor











Emil og mors sidste dag stod på udforskning af Sai Kung - den lille fiskerby jeg bor i. Vi lagde ud med frokost på torvet. Emil og jeg fik hver især en lækker kyllinge burger. Derefter tullede vi rundt på havnepromenaden, hvor vi fandt et super hyggeligt marked. Jeg anede ikke at de havde weekendmarked i Sai Kung! Her gjorde vi os et par indkøb - jeg selv købte en fin skjorte :)
Vi satte os ned til et hyggeligt strandområde og jeg fik for første gang dyppet mine tæer i vandet. Det var ikke super koldt, men heller ikke noget jeg bare lige ville springe i!

En lækker frossen yoghurt med blandede toppings blev klemt ned midt på dagen. Frossen yoghurt er en koncept de gør det meget i herovre - mor og jeg vil have det til DK!

Vi gik rundt i alle de smalle gader og fik set hvordan tingene er i en "rigtig" lille kineserby. 
Så kreative vi nu er, valgte vi at slutte mor og Emils ferie af på McD - endnu en gang burger. Dog må jeg anbefale deres svampeburger, den er virkelig god - er den kommet til DK?

Emil og mor kom godt afsted til DK - de blev af en eller anden årsag opgraderet til comfortclass - mega nice! Jeg tænker at når jeg skal hjem til sommer, så vil jeg også have min billet opgraderet ;-)

- Hav en dejlig dag :-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super fin dag men hold nu op det var også hårdt. Kys putte

Frk Seistrup sagde ...

Ja alt for hårdt! Men jeg er nu glad for at i kom til HK :)

Anonym sagde ...

Også mig......<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...