fredag den 13. april 2012

Jeg lever, far!


De sidste par dage har været meget stille, men meget hyggelige. Jeg fik igår endelig afsluttet bogen; "Samme dag, næste år", som jeg desværre synes var virkelig tynd og havde derfor enormt svært ved at komme igennem den. Straks efter begyndte jeg på bogen "Jeg lever, far" som min mor så venligt havde medbragt fra DK. Jeg er allerede halvvejs igennem. Bogen er en personlig beretning fra tragedien på Utøya. Den er skrevet af en datter, der var på øen og hendes far, der heldigvis var forsinket til et møde, der hvor bomben i sin tid sprang.

Udover boglæsning har tiden ellers stået på fødselsdag hos Jensens bedste ven, tur på Starbucks, legeplads og bollebagning. Weekenden bliver absolut lige så interessant. Jeg skal et smut på posthuset og udover denne vilde begivenhed, tænker jeg, at tage nogle fine billeder i den skønne by Sai Kung.
Måske jeg skulle slå et smut forbi en frisør? Jeg har ikke været til frisøren siden november måned. Men ak, det er nu nok de færreste af frisørene der er vandt til at farve lyse striber? tør jeg? hmm.

Nu vil jeg smide mig på sengen og læse videre i min bog - halleluja for weekend!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du fundet en frisør? Nu får du ikke lavet noget vildt vel?

Frk Seistrup sagde ...

Har ikke findet frisør endnu nej.. Men det skal jeg snart. Intet vildt, bare striber og klippet spidser. hm, ved ikke om jeg tør :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...