søndag den 15. april 2012





Det var egentlig planlagt at jeg skulle på posthuset imorgen, men eftersom posthuset lukker kl 13 om lørdagen og jeg først stod op ved 12-12.30 tiden, var der ingen mulighed for at jeg kunne nå det. Det blev istedet til en tur ind til byen sammen med Henriette, Jacob og Jens. Her var vi et smut på legeplads og derefter smuttede vi over i et indendørs madmarked. Jeg anede ikke at der lå sådan et i Sai Kung. Det var et spøjst sted. Nederst var der kød og fisk og øverst frugt, grønt og tørvarer. Selvom stedet var en anelse snusket, var der masser af lækker frugt og grønt. Priserne var ret overkommelige, så det er nok et sted vi kommer til at bruge fremover.

Ved sen eftermiddagstid fik vi gæster. Vi skulle holde grillaften. Vi fik super lækre bøffer med tomatsalat, kartoffelsalat og hjemmebagt brød til. Dertil serveret en ordentlig omgang vin! Gæsterne havde medbragt kage - en meget flot en af slagsen. Sjovt som kineserene gør så meget ud af udseendet, at de glemmer smagen. Den smagte nu okay, meeen en anelse kedelig. Så langt bedre ud end den var :-)

I dag har jeg nydt de første par timer i solen med min bog. Har nu snart slugt "Jeg lever, far". Jeg har tilmed fået en anelse farve - skønt.
Jeg har lige fået at vide 2 ting:
1. Poolen åbner imorgen ergo; Jeg skal have købt badetøj!
2. Vi er nu gået ind i regntiden - den skulle vare helt indtil oktober .. Hm. Heldigvis skulle det dog kun betyde at der kommer lidt regn hver dag og ikke at det kommer til at sile ned fra nu af og til oktober.

Nu er spørgsmålet så hvad jeg skal bedrive resten af dagen med? Jeg SKAL have vasket tøj. Men jeg overvejer et smut ind til byen, få en iced coffe og købe en røvfuld lækker frugt. Søndag længe leve!

-God dag til jer! :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvad med en løbetur?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...