fredag den 20. april 2012

Endnu en gang seafood!






Onsdag stod på seafood-date med AS. Som i kan se, var jeg på den helt forkerte side af kameraet!
Vi fik lækker mad, AS lærte mig fototeknikker, vi fik snakket om fremtidsplaner og drukket lækker Iced Mocha, som jeg efterhånden er blevet lidt addicted til!

Imorgen skal endnu en dag bruges i AS gode selskab. Vi skal et smut til Monkok. Her står den på shopping (forhåbentlig kun fra AS' side!), frokost og en tur i biffen. Vi satser på at se American Pie, men det er ikke til at vide om den går her. Ellers må vi tage hvad end der nu går.

Udover morgendagens udflugt til Monkok har jeg ingen planer. Søndag skulle blive solrigt, så måske poolen skal afprøves. Ellers er vejret super dårligt - det buldrer og regnen siler ned om ørene på os.
Jeg skal derudover løbe begge dage. Har sat mig for at løbe minimum 4 gange om ugen, og er endnu kun oppe på 2. Mål mål lyder på 5 km på 30 min inden maj måned. Lige nu kan jeg klare 4 km på lidt over 25 min :)

God weekend til jer derude :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...