søndag den 22. april 2012

Tøse hygge i Mongkok










Det er utroligt så hurtigt en dag kan gå i godt selskab. Ca kl 10 lørdag formiddag tog jeg minibussen ind til Mongkok. Her skulle jeg mødes med AS. Vi havde aftalt at først skulle der oses lidt rundt i nogle butikker, derefter skulle vi i biffen. AS var lidt forsinket, så for mig startede dagen med en lækker iced mocha og en gang frisk frugt. Ved 11 tiden tiltrådte AS som nu også lider af iced mocha-cravings. Sorry AS!
Vi snuste lidt rundt i div butikker og det endte med, at AS fik købt en del. Jeg selv beherskede mig og købte kun 1 enkelt bluse. Sådan! Hvad jeg ikke formåede var, at holde kalorieantallet nede. Til frokost kan i måske regne ud, at jeg fik nudler. Vi spiste på en cafe kaldet "Cafe de Coral" Her vil jeg gerne indskyde, at det i ser på billede 4, betalte jeg nøjagtigt ikke mere end 39 HKd for. Priserne er latterligt billige, hvilket også er derfor, at kineserene strømmer dertil.
Da klokken blev 16.30 valgte vi at tage en tidlig aftensmad. Den stod på sushi fra sushi one, som ALTID er en fornøjelse.
Vi Så "mirror, mirror" i biografen. Sad på aller forreste række! Det var nu meget skægt at prøve, men næste gang satser jeg på en række midt i salen, og en sidemand der ikke har set filmen så mange gange før, at hun op til flere gange sagde replikkerne før filmen!!
Efterfølgende smuttede vi på Mes amis, som efterhånden er blevet stamsted når vi skal have en lækker cocktail. Her snuppede vi en pizza (jeg løb imorges - bare rolig) og jeg endte alligevel med at få 3 cocktails! (ok, 20 min løb dækker ikke 3 stykker pizza og 3 cocktails :-( !!)

I dag har den stået på løb, solbadning og skyping. Har ikke fået ret meget ud af dagen, da jeg vågnede kl 13 :-D !!

Nå, skøn dag til jer - nu vil jeg sortere alle de hundredevis af billeder, som jeg har taget mens jeg har været i HK.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...