onsdag den 25. april 2012

Div instagram billeder og lidt om MANGE myg!


Lækker morgen mad i lørdags på Starbucks!


Lørdagens aftensmad bestod af sushi :-)


Popcorn og sodavand skal der til når man skal i biffen ;)


Mange gode aftener afsluttes med en (eller flere!) lækre drinks.. Peach Mojito!


Jens afprøver fingermaling - måtte i bad efter seancen! 



Morgen smoothie er min ven!


2,5 time på legepladsen i Sai Kung blev det til i tirsdags!


Brød min kur med en lækker "Mocha Cookie Crumble Frappuccino" - Følte lidt jeg blev "presset" til at få flødeskum på toppen da jeg bestilte:
Mig: Hi, i would like to try the new one!
Damen: Okay, would you like whipped cream on top?
Mig: No thanks!
Damen: WHAT! its a delicious chokolate whipped cream with crumbles???
Mig: Åh!well.... OKAY! Let me try that!
Må give damen ret, hold nu ferie hvor var det lækkert! Må løbe lidt længere imorgen! ;-)


Igår pev jeg over at jeg havde mange myggestik på benene. I dag vågnede jeg op til dette:




I kid you not! 43 på venstre ben og 45 på højre! En eller anden psykopat myg gik grasat på mig i nat. Har nu indkøbt div forsvarsmidler mod de bæster. Kom an hvis i tørklæde!
Jeg var så gnaven imorges! Jens ville ikke sove længere end til klokken 05.20. Han havde sovet natten igennem hvilket var super! Jeg kunne i sove før klokken 12.30 hvilket giver mig 4 timer og 50 minutter. Det er sådan set ok, kunne jo sove da Jens skulle have morgenkur! Men at skulle vågne tidligt op til ben der skriger på negle, der skal bores langt ned i huden, er ikke ok! 

De følgende dage kommer til at bestå i:

Tordag: 
  • Legeplads & Playgroup


Fredag: 
  • Aftale med Julie (En bekendt sød dame, der gerne vil spise frokost med Jens og jeg)
  • Dinner aftale med AS og Lisbeth på "Din Tai Fung"
  • Muligvis lækre drinks!
Lørdag: 
  • Muligvis Skandinavisk boatparty! 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...