onsdag den 2. maj 2012

Heldags bådtur





Da det igår var første maj, havde jeg fri hele dagen. Jeg fik i fredags et tip om, at en af de faste danskere, afholdte en bådtur tirsdag d. 1. maj. Jeg fik meldt mig til, og det er jeg super glad for at jeg gjorde. Vi startede kl 10 med at sejle fra Central i ca 1,5 time, hvorefter vi lagde til, tæt på en lille strand ude ved Sai Kung. Her sprang vi i vandet, slikkede sol, spiste enorm lækker frokost og nogle af gutterne forsøgte sig med waveboarding. Det var min første tur i vandet her i HK. Mandag købte jeg en bikini, som desværre viste sig at være lidt for lille, trods jeg havde købt XL! - kinesere kører åbenbart ikke med menneskestørrelser..
Vandet var ret ok, stadig ikke super varmt, men det var bestemt til at holde ud. Umiddelbar virkede det ikke som om, at der var nogle ulækre dyr i, eller også lod folk bare med vilje være med at snakke højt om det. Ca ved 18 tiden var vi tilbage i Central - jeg var helt smadret og lignede aller mest en krabbe der burde gå hjem og sove.

Billederne er taget på hjemturen - der er simpelthen så SMUKT!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...