lørdag den 5. maj 2012

Instagram billeder







En kort opdatering herfra.
De sidste par dage har været helt stille og rolige. Jeg har koncentreret mig meget om den mad jeg indtager. Jeg har nu tabt 6,5 kg siden jeg kom til HK. Det fejrede jeg så i dag ved, at tage på en lille shoppetur. Fik købt mig en bikini, et par toppe og div småting.

Om 1,5 uge smutter vi en tur til Thailand. Jeg glæder mig enormt meget. Vi tager afsted onsdag aften d. 16. og kommer hjem igen søndagen efter. Samme søndag ankommer Simon - det bliver dejligt at se ham igen!
Vi har en masse på programmet når han kommer. Da han tog hjem sidste gang, fandt vi ud af, at der var massere af spændende ting, som vi slet ikke havde nået!

Hav en dejlig dag! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...