torsdag den 10. maj 2012

Sol og glade dage!






... ja, min Iphone tager stadig elendige billeder!

De sidste mange dage har solen skinnet fra skyfri himmel. Jensen og jeg er begyndt at gå i poolen næsten hver eneste dag. Godt nok viser "Vejrudsigten" en masse lyn og torden, men til vores held, sker det næsten kun om aftnen/natten.
Den lækre mad i ser på næst nederste billede, er den aftensmad Henriette og jeg konsumerede i dag. Majspandekager med tomatsalsa! Top lækkert og super sundt..
Skoene, ja endnu et par til samlingen. Simon blev en anelse overrasket (Eller måske kom det slet ikke bag på ham?), da han hørte, at han nok skal have ca 10 par sko med hjem for mig. Der er nu ca 6,5 uge til at jeg får dansk grund under fødderne - jeg glæder mig nu egentlig lidt!
Hong Kong er TOPPEN! Jeg savner bare DK! Men hvem end der sidder derude og overvejer at give HK et besøg: GØR DET! Her er fantastisk!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...