tirsdag den 15. maj 2012

Snacking








Trods uendelige snakke om slankekure og massere af motion, så er jeg jo også ude på måske mit livs største rejse. Det skal nydes! Der skal opleves og sanses en masse. Især mine smagsløg bliver forkælet. Her er der et par billeder af den sidste uges smagsindtryk.
1. Jeg spiser!
2. Lækker, sjov boble vaffel. Smager meget som almindelig vaffel, men boblerne gør den lækker og mindre snasket!
3. Underlige mælke-drikke med sago kugler i. Sagokuglerne lignede blåbær, men mindede aller mest om vingummi! Vi (AS og jeg) havde valgt en med blåbær smag og en med jordbær smag.
4. Henriette havde fødselsdag i fredags - dette blev fejret med lækre bobler!
5. Underlig blæver klump, som AS og jeg fik introduceret af AS' fætter. Vi valgte en med mango og en med dark chokolade. Der optrådte høj latter, da AS tog første bid af den med chokolade smag, hun var sort i hele munden! Chokoladen var mindre god, men den med mango var ret ok!
6. Søndag aften svingede jeg endnu engang ind forbi Starbucks og fik mig en iced mocha. Hertil spiste jeg coated green peas og en "handroll sushi"
7. Über lækker milkshake med kaffesmag. Igår var Jensen og jeg ude og spise med en sød bekendt. Efter maden bestilte vi lækre milkshakes - det er ikke sidste gang jeg har fået sådan en fætter!

Tilføjer senere i dag lidt mere sushi og en sjov lemonadedrik. AS er som regel fotografen, da hendes iphone tager langt bedre billeder end min! (jeg vil have en ny!)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Søde skat... Du skal ved gud også nyde din tid og ikke konstant tænke vægt!! det ødelægger sgu livskvaliteten og du er jo på ingen måde sundhedsskadelig overvægtig - overhovedet. Vejen frem er vel alt med måde - og gode vaner ( som din mor, desværre ikke din faster ) med regelmæssig motion...
Du er den skønneste vi kender<3..

kys
Faster

Frk Seistrup sagde ...

Du er så sød fister <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...